duminică

Colivie vintage

Va spuneam aici cat de mult imi doresc o colivie de pasarele... Ei bine, datorita prietenei mele Cris, care a fost cu ochii in 4, mi-am luat cea mai frumoasa colivie ever! Merci dear! :*
Asadar, la Iulius Mall e targ de antichitati, sunt atatea minunatii ca ma mir cum am reusit sa ma desprind de acolo? :) Nu stiu exact pana cand e, dar in seara asta daca va grabiti ii mai prindeti acolo!

Eu am mai cumparat si alte dragalasenii, pe ele o sa le vedeti in alta postare...
Cat despre colivie, nu-i asa ca-i adorabila? Abia astept sa plecam acasa si sa o pun la loc de cinste, pentru ca am planuri marete cu ea :))

O saptamana superba, dragilor!

12 comentarii:

  1. chiar sunt curioasa sa vad ce faci cu ea, dar te rog, nu inchide vreo pasarea acolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa va arat ce fac! (Tie iti zic in privat, daca vrei :))) Categoric nu inchid, e inuman! :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea Ungureanu22 ianuarie 2012, 09:39

    Vaaai, cat de frumoasa e! Astept planurile marete! :)) (Asa ca idee ... cat a costat?)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Andreea! :))
    Maine postez planurile, ca cere lumea si pe fb :))

    A costat initial 120 lei, si mi-a redus-o la... 80 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt foarte curioasa sa-ti vad planurile puse in practica.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ina, doar prin mai o sa se intample asta, ca atunci ne mutam :) Pana atunci o sa va arat inspiratia :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Awwww... ce... ce...ce delicata e!Ma bucur enorm de mult ca o ai,yeee!Datorita talentului si imaginatiei care o intregesc pe Carmen sunt sigura ca o sa preagateasca ceva minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce superba e colivia!! De mult imi doresc si eu una dar inca n-am gasit; acum astept sa vad la ce-o folosesti, sa ma inspir pe cand voi avea si eu una.
    Te urmaresc de mult si chiar mi-am facut folder separat cu mailurile tale, sa nu le sterg din greseala, fiindca ai idei minunate pe care am de gand sa le pun in practica :)
    Mult succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  9. Cris, daaa! E perfecta, exact cum imi imaginam! <3 :))

    pfai, ma dai pe spate mereu cu laudele :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ingridb- Multumesc! :)

    Ma bucur mult si sper sa nu te dezamagesc nici pe viitor! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. pot sa te rog sa-mi spui de unde s-a cumparat bijuteria asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am cumparat-o de la un targ vintage organizat in Iulius Mall Cluj :)

      Ștergere

Lasa-mi un comentariu! ♥