Treceți la conținutul principal

Pasiunea mea secreta...

Mi-am luat o mini-pauza, nu mai pot sa stau in picioare, doua zile am facut zacusca, doua feluri de ketchup, pasta de tomate, ardei copti, ca doar nu era sa las bunatate de recolta proprie sa se strice... Dupa ce in weekend am batut 500 de km pe drumurile noastre asfaltate dar ratate, am luat parte la o nunta ( THE nunta, nunta anului, mai exact :) si am pus si la mama ardei la congelator... Cred ca ma intelegeti de ce nu am mai scris nimic, cand ma puneam in pat adormeam instant, ah... defapt adormeam si in picioare aproape! :)

Dar aseara au venit oaspeti surpriza, parintii mei si sora din Austria, si au fost exact trusa de prim-ajutor de care vorbeste Printesa . Chiar daca intre timp ei au plecat, am reusit sa ma deconectez, sa stau nitel sa rasuflu si sa-mi aduc aminte de ce voiam sa va vorbesc... :)

Asa ca azi va impartasesc pasiunea mea nu-prea-secreta, ca intre timp s-au cam prins oamenii ca-s obsedata de... reviste!
Am sute de reviste, si mi se frange inima cand trebuie sa renunt la careva. Am inceput sa colectionez Practic in bucatarie de la varsta de 13 ani, pe urma Draga mea, la care am renuntat rapid cand am observat anumite articole cu care nu eram inca de pe atunci de acord :D . Pe urma am trecut la Locuinta mea, am o colectie impresionanta pe care inca o rasfoiesc cu drag. Pacat ca au stricat-o si de mai bine de un an nu o mai cumpar, au imputinat articolele, au impuiat-o de reclame...
O alta revista colectionata timp de cativa ani e Secretele bucatariei, si la ea am renuntat din motivele enumerate mai sus, deh... Hubert-Burda se prosteste...
Good Food o cumparam uneori, alteori nu o gaseam, la noi nu aduc mereu, sau ajunge greu posta. Cu posta la noi e o adevarata aventura, o fi din cauza ca reteaua feroviara e aiurea spre inexistenta?!
Si in fine, am ajuns la Burda Style, pe care o cumpar de prin 2008, iar cand s-au hotarat sa nu o mai traduca am fost in culmea fericirii, imi lipsesc tare revistele in germana. Citesc multe site-uri in germana, dar nimic nu se compara cu o revista si o carte, sa o simti, s-o mirosi :)

Mai sus sunt cele mai recente minunatii, toate primite de la fete faine, dar ia sa le luam in ordine :
1. Cele mai frumoase reviste Burda, din anii 60-70, cumparate de la Diana Racu. Le-am rasfoit cu sufletul la gura, si pe urma le-am citit din scoarta-n scoarta intr-un weekend. Daca vreti va pot arata cateva pagini, sunt superbe!
2.Lisa si Bild der Frau, de la draga de Zazuza, am atatea retete din ele ce vreau sa le incerc, timp sa fie doar :)
3.Good Food din 2006, o gramajoara donata cu drag de scumpa de Alexandra Pirvulescu! Draga mea, promit sa testez cat mai multe si sa le impartasesc pe blog! :)
4.Wohnen und wohlfühlen si Laura, de la minunata Ceska, primite la schimb pentru farfuriuta de aici.
5. Lisa Wohnen und dekorieren de la sora mea ( azi am mai primit unul, yeeei! ) :) -varianta nemteasca a revistei Locuinta mea, originala si nestricata :) Planuiesc sa ma abonez la ea, desi inca nu stiu cum se procedeaza pentru Romanica...

Voi ce reviste cumparati/colectionati? Sunt tare curioasa daca mai sunt oameni care strang reviste sau sunt eu o specie mai ciudatica? :D

Comentarii

  1. Cred ca aici avem un punct comun! Nici mie nu îmi place sa arunc reviste. Am un dulap plin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca vrei sa te abonezi la Lisa vezi ca ai un talon in fiecare revista.Epozitionat cam spre sfarsit si poti sa iti alegi si una dintre chestiile alea dragute de acolo.Mai mult nu stiu...decat ca trebuie sa completezi si o adresa :P (Estera)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, stiu :P Doar cu plata nu m-am lamurit inca, am trimis si mail la ei si nu au raspuns...

      Ștergere
  3. Si eu am avut o pasiune cu Locuinta mea, chiar era faina revista. Eu mai am o slabiciune si pentru revistele de fashion, de-a lungul timpului am renuntat la multe, acum citesc doar Elle si uneori Tabu din Ro (cand reusesc sa intru in posesia lor), iar in De imi place Burda si cele pentru casa :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah da, era :(( Acum mi-e si groaza sa o rasfoiesc la stand, si-au batut joc de ea! :(
      Si eu citeam muuulte de moda, cheltuiam la bani :) Acum au atatea reclame si continutul parca se repetaaa. Da, Elle si eu o iau odata pe sezon ;)

      Offf, ai idee cum ma pot abona la alea pt casa? Ca nu mi-au raspuns la mail :((

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un comentariu! ♥

Postări populare de pe acest blog

Coafuri pentru par scurt :)

V-am promis niste sugestii de coafuri pentru parul scurt, si chiar daca le postez cam tarziu sper sa va inspire :) Par scurt+bucle = look angelic, parerea mea :)) Cu grija totusi sa fie buclele aranjate, nu pudel style :)  Sau parul super-tapat (tunsoarea mea e asa :))  Pentru parul un pic mai lungut niste bucle lejere si o agrafa eleganta sunt alegerea perfecta... Sau parul prins simplu la spate, wild :)  Sursa foto aici Voi ce coafura o sa alegeti pentru Revelion? Chiar daca stati acasa, nu uitati sa fiti frumoase :)) ;)

Tarta cu capsuni si ciocolata, desert festiv de efect, rapid, usor, cu blat de casa pufos si aromat, super insiropat

 Hello, Am revenit cu un desert de vis care pare super greu de facut si impresioneaza prin aspect si gust, dar e super usor de facut de fapt. Dar asta nu trebuie sa stie nimeni, shhh! Ramane secretul nostru! :) Blatul de casa moale si pufos se imbina perfect cu capsunile zemoase, ciocolata fina si frisca spumoasa. Iar la partea deco va puteti juca dupa inspiratie, fie decorati doar cu fructe, fie apelati la flori de sezon. Cu trandafiri sunt sigura ca arata super fain, dar si cu flori de camp! Aveti doar grija sa nu folositi flori otravitoare! Un search pe Google inainte e super recomandat! :) Daca ii dati o sansa nu uitati sa imi trimiteti poze pe Instagram sau Facebook! :) Daca nu ma urmariti inca pe social media, aici gasiti link spre Instagramul meu ( unde postez muult mai des retete si sfaturi utile ) iar aici gasiti link spre contul meu de Facebook ! Spor la preparat si pofta buna sa aveti! Ingrediente blat ( pentru 8-10 portii ):  - 100 g de zahar - 100 g de faina - 20 g de

Ritese (de post )

Turtele astea le mancam in copilarie cu mare placere, fie ca le facea mama sau bunica. Ele le numesc "ritose" dar tot cautand pe internet se pare ca denumirea corecta e ritese. Asta nu schimba cu nimic faptul ca-s absolut delicioase, crocante la exterior si moi si elastice la interior... Plus ca se pot servi atat dulci cat si sarate, eu le prefer cu magiun de prune sau cu branza sarata, salata si diferite chiftelute vegetale. Si pentru ca nu le-am mancat de peste un an si-mi era teribil de pofta, mi-am chemat ajutorul de bucatar si am purces la treaba: Ingrediente (12 bucati ) - 500 ml apa - 1 lingurita sare - 1 lingurita bicarbonat de sodiu - cca. 900 de grame faina ( eu am folosit faina pentru paine, de la moara, e ff neagra in comparatie cu cea din comert... ) - cateva linguri ulei Preparare: Intr-un vas incapator punem faina, formam o gropita unde adaugam sarea si turnam incet apa calduta amestecata cu bicarbonat de sodiu. Amestecam usor cu o lingura, iar