miercuri

La multi ani, Thomas :)

Luni l-am sarbatorit pe junior, de 3 ori chiar! Adica dimineata la gradi, la pranz cu o parte din familie si seara cu alta parte. Presimt ca in weekend il sarbatorim cu ceilalti ramasi pe dinafara :))

I-am promis ca-l las sa-si picteze singur tortul. Era mega incantat. Si da, la gradinita s-a cam laudat... :)

La cat sunt de obsedata de paper doilys cum puteau sa lipseasca de la masa? :)

Healthy vs. not so much... :)

Maine revin cu forte proaspete, inca sunt ametita de la nesomn :)

Hugs,
Carmen

14 comentarii:

  1. La multi ani pt puisorul vostru! Sa creasca mare si frumos! Il pupam de 1000x...

    RăspundețiȘtergere
  2. LA MULTI ANI THOMAS!!!!
    Sa cresti mare si voinic si le aduci doar bucurii parintilor tai!
    Ai aranjat masa foarte frumos! Esti o mamica si o gospodina buna draga mea! pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! Cu sanatate si numai bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani si multa multa sanatate pentru frumusetea asta mica !:*
    Masa a aratat superb. Astept mai multe poze:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! :)
      Poze de la ziua lui nu am mai multe, doar cu invitatii, si chiar nu stiu de vor sa se gaseasca pe blog :)

      Ștergere
  5. ,,Partea ramasa pe dinafara " va asteapta cu drag :)) (Estera)

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani Piciului ;), foarte incantat de e ca picteaza :)), bravo lui.

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un comentariu! ♥