vineri

My new workspace :)

Azi am vrut sa va arat noile hainute ale coltarului dar cum stateam la noua masuta si soarele ma mangaia duios, mi-am amintit ce am promis pe facebook, ca dezvalui si spatiul unde the magic will happen :)
Nu zic prea multe, va las pe voi sa comentati, oricum dragele mele de pe facebook asteapta deja si simt niste energii asa... :))))

Aha, nu-s vedenii! Chiar am o usa in fata mesei de lucru :))) Stiu, ma credeati mai serioasa... macar un pic asa...

Na ma dears, cum sa las barbatul sa bage usa pe foc? Cum?Cand e un spatiu asa bun pentru depozitare :) Si gratiiiis :)

Cosuletul e pusculita. Nu poti niciodata avea destule in casa. Oricum monezile vor fi imprastiate ca prin minune...

Sweet, huh? :)))

Singura-singurica am batut cuiele :) I know, superwoman :) :P

Va place? :)

32 de comentarii:

  1. Genial!! I LOOOOVE IT!!!!!!! Si usa - priceless!!
    Felicitari- ma bucur tare mult ca iti indeplinesti visurile usor, usor, dar sigur!!

    rux

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) Da, sa stii :) Am pus in aplicare toate fanteziile ;)))

      Ștergere
  2. Superb! Nemaipomenit!... aaaahhh... am ramas fara cuvinte... DE REVISTA!!! Felicitari!Ar fi o mare onoare sa fiu asistenta ta :))) pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww, merci :) si pt mine ar fi, sa stii... :)) hugs

      Ștergere
  3. Carmen, este minunat spatiul creat de tine!
    Mi se pare ca te reprezinta atat de bine!!! Bravo!

    Hugs

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) Da, am pus in el tot ce-mi place :))) Aproape... :)Hugs back! :)

      Ștergere
  4. Ce frumos e!!! Cat de creativ ai folosit tu usa si ce culori pastelate si frumoase! Imi place si ideea de usa/poarta catre o alta lume, a creatiei...

    Abia astept sa-mi incropesc si eu un nou atelier, in curand. Coltisorul tau ma inspira. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, am incercat sa includ tot ce ma face sa zambesc, sa fiu creativa si sa fie si practic, totul la indemana ;)

      Abia astept sa vedem si noi atelierul tau! :) Ador atelierele :)

      Ștergere
  5. Foarte, foarte frumos!!!
    Parca este dintr-o poveste :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc :) Hmmm, ar trebui sa ma apuc sa scriu o poveste pt ea :)

      Ștergere
  6. Un loc plin de liniste si inspiratie !!! Superb !!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Original si placut!Spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  8. F fain. Bv Carmen, esti minunata!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Carmen in Wonderland :) Foarte frumos, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos,parca e o poza din revista,imi place foarte mult coltisorul tau:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Minunat, am furat modelul, am sa fac cate ceva si la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Super, imi place mult!!!!! Esti geniala!

    RăspundețiȘtergere

Lasa-mi un comentariu! ♥