Treceți la conținutul principal

Mobila second de jud. Bistrita :)

Cand va vorbeam de ultimele lucrusoare ce s-au alaturat muntelui de farfurii din bucataria mea am mentionat si mobila second. Defapt magazinul respectiv asta comercializeaza iar micile comori sunt un bonus placut :) Si cum cativa dintre voi v-ati manifestat dorinta de a vedea ce mi-a atras privirea, iaca am scormonit printre fotografii si m-am reintristat :) Cum de ce? Ia priviti aici si veti intelege :)

Dulapul cu 3 usi costa 650 lei, cel cu 6 usi 850 lei, redus de la 1050 lei. Dupa cel mare si dupa pat ( 750 lei cu tot cu saltele) sufar cel mai tare. Fara suparare, sunt din lemn masiv si ar arata demential vopsite in alb...


Micul bufet e 400 lei. Defapt sunt doua identice, si pe astea le-as vedea albe... sau verde menta... hmmm :)))

Coltarul plin de potential ( in viziunea mea se metamorfozeaza intr-unul alb cu tapiseria rosie cu buline albe sau flori delicate :) ) costa doar 450 lei cu tot cu masa si scaune!! Scandalos!  Iar mobila pentru living la 1200 e de vis! :)

Am mai vazut mobila de bucatarie din lemn, la 1500 lei, imensa! Si avea aragaz si frigider functional!! Mai erau niste dulapuri ucigatoare, masute, scaune de vis... Ah, mai ca imi pare rau ca am toata casa mobilata :D

Voi cumparati mobila de la second? Daca da, de ce? Am auzit pe foarte multa lume intrigata de asa ceva, pregatesc o mica postare pe tema asta, dar parerile voastre sunt mereu binevenite :)

Comentarii

  1. Sincer decat sa stai cu o bobila subreda care are proptele mai bine iei ceva de mana a doua si bun! Unde zici ca e magazinul acesta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sau sa cumperi cu bani multi o mobila de calitate indoielnica :)
      E in Beclean, la mama :) Jud. Bistrita-Nasaud

      Ștergere
  2. da.eu mi-am mobilat toata casa de la second.gasesc lucruri deosebit de frumoase care,daca ar trebui sa le iau noi,ar trebui sa sparg o banca(de ex,am luat un set pt living,stil ludovic,aproape nou,pt care am primit o gramada de aprecieri.in magazine ar fi trebuit sa dau mii de euro).mda,sunt pareri pro si contra,cum ca cine stie ale cui au fost,ca sunt mancate de molii,ca miroase a second...etc.eu sunt foarte multumita de ce am realizat.acum fiecare cu parerea lui...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, noi costa o avere! :)
      Eh, fiecare cu parerea lui, dar in Romania unii sunt prea mandri sa accepte ceva vechi :)

      Ștergere
  3. Noi tocmai ce ne-am luat un sifonier nou, din lemn masiv, pe care am dat vreo 1300 de lei. Nu arata prea bine si nici nu e foarte incapator si regret ca nu am cautat ceva second. Problema este ca nu mai este deschis cel mai tare magazin sh de mobila din judet (care era de fapt un apartament :D), caci pusesem si noi ochii pe un pat mare cu baldachin, un birou pentru femei cu oglinda si sertare pentru cosmetice, de culoare roz si pe niste perne fantastice. Sa speram ca o sa se redeschida, caci mobila noua e scumpa si indoielnica ca si calitate .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai ce zici tu acolooo, pat cu baldachin, auzi!!! Ioooi, de cumperi te rog pune poze sa ne delectam si noi! :) Birou rooooz? Offff...

      Ștergere
  4. Postul asta a picat la fix, noi ne pregatim sa mobilam un apartament gol golut sper sa gasesc si in Timisoara ceva magazine SH pt mobila desi acum 2 ani am cautat dar nu am gasit .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Awww ce mi-ar place sa ma destrabalez eu si sa ma macin cum sa valorific mai bine spatiul! :)

      Cauta si pe net, trebuie sa fie ceva, eu pana acum am gasit in fiecare orasel pe unde am mers :)
      Spor si inspiratie, draga mea!
      Hugs

      Ștergere
  5. Ai mei mereu au cumparat mobila de la Sh de cand locuiesc in strainatate. Pur si simplu este mai ieftina si durabila. Mai ales ca noua mereu ne-a placut mobila veche, pe care o putem reinventa intr-un fel sau altul.
    Si cand ar fi sa mai cresc si sa ma mut din casa parintilor, tot de la Sh mi-as cumpara-o. Pentru ca se poate sa ai comfort si cu mobila second-hand si-ti da o stare de "acasa" mai mult decat in cazul mobilei noi, pe care doar o cumperi, dar nu o si personalizezi cum o poti face in cazul mobilei sh.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte, foarte frumos ai spus-o! :)
      Eu sincer ma simt mai acasa si mai in siguranta intr-o oarecare masura daca sunt inconjurata de lemn, e ciudat :)
      Si da, o mobila noua nu te apuci sa o faci roz sau rosu, dar una veche daaa <3 :)

      Ștergere
  6. Carmen imi place la nebunie ce vad aici <3 Cand o sa am casuta mea o sa merg in Bistrita :)
    Pentru ca am vazut ca ai experienta in vopsit vreau sa te intreb ceva: acasa am o mobila veche, dar este din aceea lacuit si as vrea sa stiu ce trebuie sa sa-i fac ca sa o reconditionez :) vreau sa o vopsesc in alb sau bleu deschis, dar nu stiu ce timp de vopsea si daca prinde pe lac ;)

    Iti multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur tare :) Sa stii ca si in Capitala sunt magazine, unul are sediul la Cluj...

      Mobila trebuie data bine-bine cu smirghel, pe urma curatata de praf cu o carpa umeda iar dupa uscare vopsita. Eu folosesc Savana acrilic pe baza de apa, dar au doar cateva nuante. Pe restul le obtin singura prin adaugarea de pigmenti :)
      Sa imi spui daca pot sa te ajut cumva :)
      Hugs

      Ștergere
  7. Buna, stiti si in Bucuresti magazine de mobila sh?
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,

      Eu ii stiu pe cei de la continental, care au magazin in Cluj si parca Bucuresti... http://www.continentalfurn.ro/index
      Dar o cautare pe google sigur mai scoate la iveala si alte magazine ;)

      Ștergere
  8. Interesant. In Iasi nu sunt foarte multe magazine de mobila SH, insa e concurenta mare pe mobila noua, mobila la comanda chiar. Firmele variaza ca marime si nu toti sunt in stare sa faca o mobila buna. Ca idee, decat sa lucrezi cu unii din ei, mai bine te orientezi pe mobila SH. O aranjezi putin, ii dai o patina si iesa o mobila vintage super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e si la noi. Fug de majoritatea celor ce fac mobila. Mai ales din pal :-(

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un comentariu! ♥

Postări populare de pe acest blog

Coafuri pentru par scurt :)

V-am promis niste sugestii de coafuri pentru parul scurt, si chiar daca le postez cam tarziu sper sa va inspire :) Par scurt+bucle = look angelic, parerea mea :)) Cu grija totusi sa fie buclele aranjate, nu pudel style :)  Sau parul super-tapat (tunsoarea mea e asa :))  Pentru parul un pic mai lungut niste bucle lejere si o agrafa eleganta sunt alegerea perfecta... Sau parul prins simplu la spate, wild :)  Sursa foto aici Voi ce coafura o sa alegeti pentru Revelion? Chiar daca stati acasa, nu uitati sa fiti frumoase :)) ;)

Tarta cu capsuni si ciocolata, desert festiv de efect, rapid, usor, cu blat de casa pufos si aromat, super insiropat

 Hello, Am revenit cu un desert de vis care pare super greu de facut si impresioneaza prin aspect si gust, dar e super usor de facut de fapt. Dar asta nu trebuie sa stie nimeni, shhh! Ramane secretul nostru! :) Blatul de casa moale si pufos se imbina perfect cu capsunile zemoase, ciocolata fina si frisca spumoasa. Iar la partea deco va puteti juca dupa inspiratie, fie decorati doar cu fructe, fie apelati la flori de sezon. Cu trandafiri sunt sigura ca arata super fain, dar si cu flori de camp! Aveti doar grija sa nu folositi flori otravitoare! Un search pe Google inainte e super recomandat! :) Daca ii dati o sansa nu uitati sa imi trimiteti poze pe Instagram sau Facebook! :) Daca nu ma urmariti inca pe social media, aici gasiti link spre Instagramul meu ( unde postez muult mai des retete si sfaturi utile ) iar aici gasiti link spre contul meu de Facebook ! Spor la preparat si pofta buna sa aveti! Ingrediente blat ( pentru 8-10 portii ):  - 100 g de zahar - 100 g de faina - 20 g de

Ritese (de post )

Turtele astea le mancam in copilarie cu mare placere, fie ca le facea mama sau bunica. Ele le numesc "ritose" dar tot cautand pe internet se pare ca denumirea corecta e ritese. Asta nu schimba cu nimic faptul ca-s absolut delicioase, crocante la exterior si moi si elastice la interior... Plus ca se pot servi atat dulci cat si sarate, eu le prefer cu magiun de prune sau cu branza sarata, salata si diferite chiftelute vegetale. Si pentru ca nu le-am mancat de peste un an si-mi era teribil de pofta, mi-am chemat ajutorul de bucatar si am purces la treaba: Ingrediente (12 bucati ) - 500 ml apa - 1 lingurita sare - 1 lingurita bicarbonat de sodiu - cca. 900 de grame faina ( eu am folosit faina pentru paine, de la moara, e ff neagra in comparatie cu cea din comert... ) - cateva linguri ulei Preparare: Intr-un vas incapator punem faina, formam o gropita unde adaugam sarea si turnam incet apa calduta amestecata cu bicarbonat de sodiu. Amestecam usor cu o lingura, iar