Treceți la conținutul principal

Noua bucatarie

Atat pe blog cat si pe facebook s-a votat bucataria asa ca pe ea v-o arat :) Probabil nu e atat de spectaculoasa pe cat va asteptati sa fie ;) dar e foarte practica...

Asa arata initial. Mobila apartinea fostului locatar. Am fost extrem de dezamagita de gresia si faianta maro. Daca ma urmariti de ceva timp stiti ca urasc din suflet culoarea asta. Dar am invatat sa o ignor. Tot ce vad acum e mobila alba si micile decoratiuni colorate. Daca veniti in vizita si gresia sau faianta e murdara, fiti blanzi cu mine. Eu nu o vad :)

Bucataria e de fapt o extensie a livingului si e destul de micuta. Doar 2 metri latime pe aproape 3 lungime asa ca m-am framantat destul ca sa incapa cat mai multa mobila. Doar stiti ca detin cam multe vase :)
Cea mai buna solutia a fost sa cumparam corpuri modulare si sa le ingramadim :) Am cautat 2 luni si pana la urma am dat o fuga la Ikea, cu tot cu drum si ne-a costat muuult mai putin ca si ce gaseam pe la noi prin zona. Plus ca am gasit fronturi si blat alb, ieeei :)


Am vrut neaparat rafturi si nu corpuri suspendate, incarcau prea mult spatiul si nu-s la fel de practice cand gatesti pe fuga :) Da, perdelutele-s cu buline, la ce va asteptati? :) 


Daca alegeam corpuri doar pe un perete nu aveam spatiu de depozitare deloooc. Asa am o draguta peninsula cum imi place sa cred ;) Iar ca sa maschez spatele peninsulei si sa folosesc spatiul cat mai destept am amplasat o etajera Billy, tot de la Ikea. Ar trebui sa ma plateasca la ce reclama le fac, nu? :)


Etajera pentru borcane am facut-o pe comanda la un tamplar, o ador! Iar camara, oh camara! Cat ma bucur ca exista, ce faceam eu cu atatea conserve? E mai mare decat vedeti in poze, cam dubla, dar e ascunsa dupa perete :)


Il tineti minte pe grasunul prieten? Categoric ca l-am adus cu noi si l-am transformat in ce era el defapt: bufet :)


E incredibil cate chestii incap in asa spatiu mic daca totul e calculat la milimetru. Am adus toate vasele cu mine, nu am lasat de izbeliste nimic si tot inca mai e loc prin dulapuri! Desi e mai mica ca si fosta bucatarie actuala imi pare mai bine organizata, voi ce ziceti? Va place? :)

O zi placuta, am fugit in mica bucatarie sa pregatesc pranzul! :)
Carmen



Comentarii

  1. Foarte faina bucataria ta si tare prietenoasa.
    Bravo.
    Mai ca as veni la o cafea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)
      Pai haide, avem si masa mare alaturi, o arat vineri ;)

      Ștergere
  2. Alb, frumos. Imi place. A mea e mostenita nu prea sunt accente de-a le mele. Eu tot sper sa o schimb dupa gustul meu candva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :)
      Daca nu era Ikea cred ca ma alegeam cu ceva total aiurea sau mobila ff putina, am avut buget extrem de limitat :)
      Daca e de lemn eu zic ca merita sa o vopsesti ;)

      Ștergere
  3. Carmen, este superba bucatarie! Super chic, iar peninsula este superba!!!! Sa gatesti cu drag si spor cele mai delicioase retete in ea - cred ca te si inspira, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc tare, draga mea!
      Oh da, e o placere sa gatesc aici :)

      Ștergere
  4. E foarte draguta si practica bucataria ta! Felicitari pentru idei si pentru reusita. Iti doresc sa gatesti cat mai multe feluri de mancare delicioase in ea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place sa-mi bag nasul in bucatariile altora si sa ma inspir. Foarte dragut ai amenajat-o! Eu am gatit 7 ani intr-o bucatatie de 4 metri patrati, deci stiu cat de important e ca totul sa fie organizat intr-un spatiu mic. Iar Ikea s-a dovedit a fi si pentru mine cam cea mai buna optiune pentru mobila si accesorii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh da, si mie imi place tare, la nebunie chiar :)
      Multumesc! Da, Ikea e perfecta, si par si mai durabile ca si cele tremuratoare de pe la noi :)

      Ștergere
  6. Tare frumoasa bucataria.Desi si a mea e cam la fel(1 m mai lunga ca a ta) pare mai mica.Mobila deschisa la culoare(alba mai ales) pozitionarea (sa fie luminoasa) contribuie tare mult.Am fost si eu la Ikea zilele trecute si mi-a ramas gandul la o bucatarie alba in stilul cum este bufetul tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Da, si mama are bucatarie mult mai mare si e maro si pare ff mica..
      Oh, daca ma mai mut candva si daca e sa fie la casa ( a noastra iar) si eu vreau exact modelul de care vorbesti :) Am ramas cu sotul in bucataria aia amenajata la Ikea si oftaaaam :)))

      Ștergere
  7. Iubesc bucatariile albe iar a ta nu face exceptie! Atunci cand totul e gandit bine e uimitor cate spatii de depozitare se pot construi intr-un spatiu mic. Si bucataria noastra are 2m in latime si 3 si ceva in lungime si am facut toata mobila noi cu ajutorul unui prieten ce are ca hobby tamplaria, la fel am avut un buget limitat :). Felicitari pt realizare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult!
      Oh e bucatarie de lemn? Alea s preferatele mele :-)

      Ștergere
    2. E din pal ce imita stejarul argintiu(sau ceva de genul asta) si blaturile sunt wenge, ne-am jucat putin cu contrastele. Mi-ar fi placut sa fie din lemn masiv insa era peste bugetul nostru :).

      Ștergere
    3. Oh well, si palul e bun ( si a noastra tot pal e :) ). Important e sa fie facut pe placul vostru totul :) nu? :)

      Ștergere
  8. E foarte faina bucataria, am vazut ca nu ai hota, cum faci cu umiditatea, vaporii si mirosurile de la mancare, mai ales ca e open space? Camara am cam de aceeasi marime si eu, pe hol, am pus ca si tine malai intr-un borcan si a mucegait de la umezeala. Poate imi dai niste ponturi :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc!
    Din pacate nu puteam pune hota pt ca nu am pe unde sa scot teava.. Si se pare ca nici nu am nevoie. E aerul ff uscat si oricum mereu cand gatesc deschid geamul.
    Eu in borcane pastrez orice dupa deschiderea ambalajului si niciodata nu am patit sa mucegaiasca. Poate nu era uscat bine malaiul?

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Carmen,imi place bucataria ta ca e luminoasa si calda(si bufetul tau)....nu conteaza ca e mica daca e pe gustul tau si te simti tu bine.Sa o stapaniti sanatosi!
    Eu am ceva umezeala unde gatesc(am pus in camara aragazul,deci nu mai e camara),pentru ca n-am caldura dar nu mi s-a intamplat sa-mi mucegaiasca ceva in borcan,bidon,etc.
    Noi ne-am renovat baia,alba si verde gaianta si imitatie de dusumea gresia,in sfarsit am apa calda,iar anul asta urmeaza bucataria...vreau o fereastra...bucataria mea are 5 usi si nu mai suport. :D(scuze ca te-am bombardat cu ale mele).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim mult! :-)
      Stai linistita ca mi place sa fiu bombardata ;-)
      Oh da, musai o fereastra mare! ;-) Eu sunt dependenta de lumina...

      Ștergere
  11. Ah, cât de frumoasă e! Îmi place la nebunie, tare aș vrea și eu una așa aranjată! Să gătești cu muuult spor în ea, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult draga mea ! <3 Sper sa o ai si tu cat mai curand <3

      Ștergere
  12. Carmen, prima data am pus ochii pe raftul cu borcane. E super! Imi plac mult (si-mi doresc si mai mult) etajerele sau dulapurile acelea deschise, suspendate. Sunt atat de practice! Nu mai vorbesc de celelalte...
    Felicitari! Ai o bucatarie frumoasa, frumoasa!
    Nu stiu daca se face, dar as intreba : ce inseamna ''buget limitat'' in cazul asta? Imi propun de mult timp sa- mi schimb mobila de bucatarie; au fost mereu alte prioritati, dar vreau sa stiu- mai pot macar visa ca pot sa fac asta?

    Camellia

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc mult! Sa stii ca ala ma stresa cel mai tare. Nu am vrut sa irosesc spatiul si noroc ca am dat peste un tamplar bun.
    Blaturile, corpurile, chiuveta si butonii 1300 lei. Corpurile suspendate 150 unul si 190 celalalt. Muuult mai putin ca si la magazinele locale. Daca vrei dau link la fiecare corp sa iti faci o idee :-)
    Eu mereu zic ca bucataria merita cea mai mare atentie dupa o saltea de calitate :-) Asta asa ca sa pot si eu functiona :-)

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata foarte bine! Felicitari, inca o bucatarie reusita! :)
    Eu am o slabiciune pentru bucatariile mici aranjate bine...poate pentru ca bucataria mea e minuscula (i se zice chiceneta de fapt) :)
    Iar maro-ul nu este chiar asa de rau. Faianta chiar ii da un aer rustic iar gresia ai putea sa o pacalesti cu un covoras. mie-mi plac presurile in bucatarie pentru ca prefer sa umblu desculta. :D
    Sunt curioasa cum se va comporta pe termen lung blatul tau alb, chiar am sa te intreb candva, cand il voi schimba pe al meu.
    Si eu imi doresc sa schimb cate ceva prin zona bucatarie -hol si sper sa pot folosi tot chestii de la Ikea desi eu nu am un simt estetic atat de bun ca al tau si nu stiu daca m-as descurca sa aleg ce trebuie. A fost scump transportul bucatilor de mobila? Eu m-am interesat acum ceva timp si pana la Constanta m-ar fi costat 500lei transportul pt ce aveam eu nevoie. Intr-un final am luat din oras pentru ca nu aveam banii aia in plus dar imi pare rau si acum dupa ce alesesem din ikea.
    Un singur lucru pare sa-ti lipseasca din bucatarie si anume un coltisor cu lumina buna pentru poze. Poate ai avut loc de el in alta camera? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult :)
      Da, chicineta e si asta, cred :) Dar nu-mi prea place cum suna :))))

      Faianta e ok-ish, adica micuta si seamana cu cea de acasa dar na...
      M-am gandit si la covoras dar sunt asa impiedicata ca mi-as rupe ceva in prima zi...

      Blatul e ok pana acum, il sterg cu servetele umede de la Lidl din cand in cand si se curata tare usor.
      Noi am mers personal pana in Bucuresti si am dat 400 lei pe benzina dar am mai luat si o biblioteca si alte corpuri pt baie etc. Deci a meritat din plin.

      Oh da, lumina e cam aiurea :( Am masa mare in livingul-dormitor-sufragerie dar parca nici acolo nu-i ok lumina. Pun masa pe balcon si asta e :( Si asa se uita ciudat vecinii, sa vezi dupa priviri :))))

      Ștergere
    2. Si v-au incaput toate in masina personala? Asta-i bine. :)
      Cat despre lumina...o sa vrei blitz in curand. :) Eu numai cu el ma descurc ca in balcon se vedeau umbrele de la gratii in poze (stau la parter).

      Ștergere
    3. Oh nuuu. Am imprumutat un bus de la socrul. Daca nu mergeam si cu Tom incapeau lejer in spate ca s foarte plat impachetate...

      Vai nu. Nu ma descurc deloc cu blitz.... Delooooc :-(

      Ștergere
    4. Oh dar un blitz din ala care se ataseaza la aparat e atat de simplu de folosit! Si da rezultate mult mai bune decat blitzul de la aparat. Mai ales intr-un spatiu mic si alb, unde are de unde sa se reflecte (bucataria in cazul nostru). Te invat eu daca o fi cazul. :)

      Ștergere
    5. Merci mult :) Daca intra si ala candva in calcul ( financiar :) ) ne auzim ;) :*

      Ștergere
  15. Multumesc, Carmen! Cand ai timp poti sa dai si linkurile...
    Daca-ti zic ca si salteaua trebuie schimbata... :)

    Multumesc!
    Camellia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa fac curand un mic articol :)
      Oh, si noi acum am schimbat salteaua, efectiv o detestam pe cea veche....

      Ștergere
  16. Vai vai...a cata oara ma uit si nu ma satur:) Sa o impartiti cu placere si sa gatiti cat mai sanatos, draga Carmen! elegantm chic si foarte practic:)

    RăspundețiȘtergere
  17. Este superba, Carmen, si daca nu ziceai nimeni nu mai observa culoarea gresiei de la a atatea minunatii in spatiul tau! Se vede ca este favoritul tau din toata casa! :) Iti doresc clipe magice in minunata ta bucatarie!
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea! Adevarul e ca bucataria a avut mereu prioritate la mine :-) pe urma dormitorul sau mai bine zis...patul :-)

      Ștergere
  18. Carmen nu ai idee cat de mult ma bucur ca te-am descoperit FIX ACUM si FIX cu aceasta postare. Ma voi muta in curand in chirie in alta casa si am marele noroc ca totul este inca neamenajat. Bucataria mea (care e locul nr. 1 in casa ptr mine) este cam la fel de mare ca si a ta. Eu mi-am amenajat pana acum 2 apartamente si iubesc foarte mult culorile. Ce gresie crezi ca au pus in bucatarie si sufragerie proprietarii? Roscatul ala maroniu, nesuferit pe care il urasc din tot sufletul. De asta ma bucur ca am dat peste tine ptr ca mi-ai dat o idee cum sa amenajez viitoarea casa. Sincer, iti multumesc muuuuult de tot :* (si eu sunt un sucker dupa bucatariile Ikea - in casa no.2 am luat mobila de la ei)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea ce ma bucur ca ti sunt utile! Abia astept sa ne zici cum a iesit si daca vrei sa ne trimiti si poze <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un comentariu! ♥

Postări populare de pe acest blog

Coafuri pentru par scurt :)

V-am promis niste sugestii de coafuri pentru parul scurt, si chiar daca le postez cam tarziu sper sa va inspire :) Par scurt+bucle = look angelic, parerea mea :)) Cu grija totusi sa fie buclele aranjate, nu pudel style :)  Sau parul super-tapat (tunsoarea mea e asa :))  Pentru parul un pic mai lungut niste bucle lejere si o agrafa eleganta sunt alegerea perfecta... Sau parul prins simplu la spate, wild :)  Sursa foto aici Voi ce coafura o sa alegeti pentru Revelion? Chiar daca stati acasa, nu uitati sa fiti frumoase :)) ;)

Tarta cu capsuni si ciocolata, desert festiv de efect, rapid, usor, cu blat de casa pufos si aromat, super insiropat

 Hello, Am revenit cu un desert de vis care pare super greu de facut si impresioneaza prin aspect si gust, dar e super usor de facut de fapt. Dar asta nu trebuie sa stie nimeni, shhh! Ramane secretul nostru! :) Blatul de casa moale si pufos se imbina perfect cu capsunile zemoase, ciocolata fina si frisca spumoasa. Iar la partea deco va puteti juca dupa inspiratie, fie decorati doar cu fructe, fie apelati la flori de sezon. Cu trandafiri sunt sigura ca arata super fain, dar si cu flori de camp! Aveti doar grija sa nu folositi flori otravitoare! Un search pe Google inainte e super recomandat! :) Daca ii dati o sansa nu uitati sa imi trimiteti poze pe Instagram sau Facebook! :) Daca nu ma urmariti inca pe social media, aici gasiti link spre Instagramul meu ( unde postez muult mai des retete si sfaturi utile ) iar aici gasiti link spre contul meu de Facebook ! Spor la preparat si pofta buna sa aveti! Ingrediente blat ( pentru 8-10 portii ):  - 100 g de zahar - 100 g de faina - 20 g de

Ritese (de post )

Turtele astea le mancam in copilarie cu mare placere, fie ca le facea mama sau bunica. Ele le numesc "ritose" dar tot cautand pe internet se pare ca denumirea corecta e ritese. Asta nu schimba cu nimic faptul ca-s absolut delicioase, crocante la exterior si moi si elastice la interior... Plus ca se pot servi atat dulci cat si sarate, eu le prefer cu magiun de prune sau cu branza sarata, salata si diferite chiftelute vegetale. Si pentru ca nu le-am mancat de peste un an si-mi era teribil de pofta, mi-am chemat ajutorul de bucatar si am purces la treaba: Ingrediente (12 bucati ) - 500 ml apa - 1 lingurita sare - 1 lingurita bicarbonat de sodiu - cca. 900 de grame faina ( eu am folosit faina pentru paine, de la moara, e ff neagra in comparatie cu cea din comert... ) - cateva linguri ulei Preparare: Intr-un vas incapator punem faina, formam o gropita unde adaugam sarea si turnam incet apa calduta amestecata cu bicarbonat de sodiu. Amestecam usor cu o lingura, iar