Treceți la conținutul principal

Concurs aniversar :)

A mai trecut un an, parca nici nu-mi vine sa cred. :) Si asa cum v-am obisnuit, e cazul sa avem o mica sarbatoare virtuala si un concurs! :)) Sunt sigura ca o sa va placa mult premiul, eu sunt tare incantata de cartea si agenda oferita de libraria mea favorita, Books Express!  Multumim mult! :)



Mai multe despre carte puteti citi aici


Iar despre minunata agenda aici  

Tot ce trebuie sa faceti ca sa primiti pachetul aniversar:

 1.Sa dati like la pagina de facebook a blogului,respectiv aici.
  2.Sa dati share la postarea asta pe blogul personal si/sau pe facebook! (pe facebook se da share prin        introducerea url-ului de la postare ). Vrem sa stie cati mai multi oameni de aniversarea cu premii ;)
 3.Sa va abonati la newsletterul Books Express  aici 
  4. Sa lasati un comentariu la postarea asta cu numele cu care ati dat like si share

Concursul incepe azi, 18. 04. 2014 si se incheie in 18. 05. 2014. Castigatorul  va fi ales cu ajutorul  random.org.  si anuntat la scurt timp dupa incheierea concursului!

Mult succes tuturor! Va astept in numar mare sa va inscrieti si sa stati pe aproape, urmeaza si alte concursuri aniversare :)) ! 


La multi ani blog mic! La multi ani voua, cititori dragi! Si Sarbatori minunate si linistite!
Cu drag, 
Carmen


Comentarii

  1. Am dat like si share cu numele Maria Elena ( nu am blog, am dat share pe facebook ). :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Si eu si eu vreau. Like si share - Irina Velcu
    La multi ani si Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. oana chiriac- am dat like si share, f tare cartea!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana Petresc, am dat like si share.

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu dadui, colega! Florentina Ciobanu :* - si la multi ani lui Blogu'!

    RăspundețiȘtergere
  6. Carmen Golban -Like&Share

    RăspundețiȘtergere
  7. La cat mai multi ani!

    Like&share -Georgiana Voinea

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani! Sa aveti parte de cat mai multi cititori fideli! <3

    Facebook: Bumbaru Daniel
    https://www.facebook.com/OlivianBooks/posts/1481516585399749?stream_ref=10
    email: dany_gagiu_24@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Paste fericit, Carmen!
    Like si share cu Simona Pasnicu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Am dat share la postarea ta de pe facebook. Like & Share, Ligia Oprea

    RăspundețiȘtergere
  11. Monica Marton
    https://www.facebook.com/martonmonica/posts/498752686918160?stream_ref=10
    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Like&share. Crina Gruita. La multi ani si la mai mare!

    RăspundețiȘtergere
  13. Like de mult timp. Abonata la newsletter de mult timp. Share la postare: https://www.facebook.com/adina.vladoiu/posts/10154081680215147 La multi Ani!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Lasa-mi un comentariu! ♥

Postări populare de pe acest blog

Coafuri pentru par scurt :)

V-am promis niste sugestii de coafuri pentru parul scurt, si chiar daca le postez cam tarziu sper sa va inspire :) Par scurt+bucle = look angelic, parerea mea :)) Cu grija totusi sa fie buclele aranjate, nu pudel style :)  Sau parul super-tapat (tunsoarea mea e asa :))  Pentru parul un pic mai lungut niste bucle lejere si o agrafa eleganta sunt alegerea perfecta... Sau parul prins simplu la spate, wild :)  Sursa foto aici Voi ce coafura o sa alegeti pentru Revelion? Chiar daca stati acasa, nu uitati sa fiti frumoase :)) ;)

Tarta cu capsuni si ciocolata, desert festiv de efect, rapid, usor, cu blat de casa pufos si aromat, super insiropat

 Hello, Am revenit cu un desert de vis care pare super greu de facut si impresioneaza prin aspect si gust, dar e super usor de facut de fapt. Dar asta nu trebuie sa stie nimeni, shhh! Ramane secretul nostru! :) Blatul de casa moale si pufos se imbina perfect cu capsunile zemoase, ciocolata fina si frisca spumoasa. Iar la partea deco va puteti juca dupa inspiratie, fie decorati doar cu fructe, fie apelati la flori de sezon. Cu trandafiri sunt sigura ca arata super fain, dar si cu flori de camp! Aveti doar grija sa nu folositi flori otravitoare! Un search pe Google inainte e super recomandat! :) Daca ii dati o sansa nu uitati sa imi trimiteti poze pe Instagram sau Facebook! :) Daca nu ma urmariti inca pe social media, aici gasiti link spre Instagramul meu ( unde postez muult mai des retete si sfaturi utile ) iar aici gasiti link spre contul meu de Facebook ! Spor la preparat si pofta buna sa aveti! Ingrediente blat ( pentru 8-10 portii ):  - 100 g de zahar - 100 g de faina - 20 g de

Ritese (de post )

Turtele astea le mancam in copilarie cu mare placere, fie ca le facea mama sau bunica. Ele le numesc "ritose" dar tot cautand pe internet se pare ca denumirea corecta e ritese. Asta nu schimba cu nimic faptul ca-s absolut delicioase, crocante la exterior si moi si elastice la interior... Plus ca se pot servi atat dulci cat si sarate, eu le prefer cu magiun de prune sau cu branza sarata, salata si diferite chiftelute vegetale. Si pentru ca nu le-am mancat de peste un an si-mi era teribil de pofta, mi-am chemat ajutorul de bucatar si am purces la treaba: Ingrediente (12 bucati ) - 500 ml apa - 1 lingurita sare - 1 lingurita bicarbonat de sodiu - cca. 900 de grame faina ( eu am folosit faina pentru paine, de la moara, e ff neagra in comparatie cu cea din comert... ) - cateva linguri ulei Preparare: Intr-un vas incapator punem faina, formam o gropita unde adaugam sarea si turnam incet apa calduta amestecata cu bicarbonat de sodiu. Amestecam usor cu o lingura, iar